יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

אסון טבע

לא הרבה חדש הבוקר. גשם קצר, טיול עם הכלבה בשדות רוויי הבוץ וחדשות מסעירות על שיושב ראש הכנסת סוף סוף הגדיר את האסון של הצפת הנפט בדרום, כאסון טבע. אז אני חושב שברחה לו הלמד, כמו שלרוה"מ ברח הלמד מהליכוד (לימור, כחלון, סער/איפה הלמד וכו').
אסון טבע זה אסון שנגרם מהטבע. אסון ל טבע,  עם למד, זה אסון שנגרם לטבע על ידי היצור שהתרחק מהטבע מיליון שנה...  אנחנו. אמרו הבוקר שהאיילים באזור הנפט שנתגלה פתאום בדרום הארץ בוססים להם בקצות הרגליים בזהב השחור ורואים כבר שזה מקשה להם על ההליכה.
אם מישהו מכם חשב שהזהב השחור ישים אותנו שוב על מפת אופ"ק, אז זהו שלא.. ברור לכולם שרק אצלנו לא משלמים על שום דבר,  חוץ מעל כל מה שחלק מהאזרחים משלמים...  כך שאם קרה אסון לטבע שבו מיליוני ליטרים, ע"פ פרסומים זרים (כי לא מפרסמים פה כלום), נשפכו פתאום לשמורת טבע, ואף אחד לא שילם על כך בכסאו (רק בערב הסעודית, שהיא מדינת נפט אמיתית וחברה אמיתית באופ"ק,  משלמים אנשים בראשם) - הרי שאנחנו לא נהיה מדינת נפט אמיתית...  באסון הנפט במפרץ מקסיקו שילמו הרבה אנשים בכסאם וחשבונות הבנק שלהם התדלדלו...
אנחנו לעומת זאת,  שאצלנו אין מפרץ מקסיקו אלא רק מפרץ אילת, לא מסוגלים, אבל אף פעם, להגיע לאשמים במחדלים האלה ולגרום להם ללכת לגדל גזר בנגב ולהפריח את השממה שמה.
טוב,  די,  מספיק. אנחנו גדולים, קיסרות (נתניהו) בקיסריה. ארץ קטנה עם שפם, שחור, מנפט של אחרים.

בוקר טוב לכולכם ואנרגיות טובות וחיוביות לכל המתחילות והמתחילים התחלה חדשה.

דודו קורמן -  בקרוב הסרט