יום שבת, 20 בדצמבר 2014

צאו לסיבוב!..

קום כבר, הכלבה צריכה לצאת ואוי ואבוי לך אם היא שוב עשתה בסלון...
עם זה לא יכולתי להתווכח,  בייחוד כי גם החתולות כבר התקבצו להן אצלנו בחדר ותכף תפצחנה בקונצרט של יללות משמעותיות של: או שאתה קם ונותן לאכול או שאנחנו לא נפסיק לשיר... בלית ברירה קמתי לי מרבצי,  השלתי מעלי את פיג'מת השבת הלא חגיגית שלי ועטיתי את מכנסי הג'ינס המהוהים של אתמול ואיזה sweatshirt עם כיתוב אמריקאי הנושא את המספר 26 עליו.  כאילו שעברו רק 26 שנה... או שאני עומד להחליף מישהו משחקני הNBA, הליגה הטובה בעולם, שמחפשת בטירוף רק ישראלים גבוהים כמוני.
הנעליים של הטיול עם הכלבה והבוץ אמורים להיות איפה שהוא למטה. עם הבוץ המשובח מהטיול הקודם. בוץ משובח דווקא מתאים עכשיו לאווירת הבחירות המתרגשת עלינו. אין כמו בוץ משובח שמקבל ITEM משובח אצל רפי רשף, חשבתי לי בהנאה מסוימת תוך כדי נסיון לאלתר נעילת נעליים בלי למלא את הסלון בבוץ שיהפוך לITEM בפני עצמו כשאחזור.
עכשיו, איפה לעזאזל שמתי את המפתחות של הבית אם לא בארון ליד המיטה...  הרי אתמול חזרנו בצהריים אחרי שהקפצנו את המתבגרת לרכבת לחיפה ומאז כל מה שעשיתי לא כלל את המפתחות,  אלא לחשמל מחדש כמה מנורות בגינה שהכלבה החדשה אכלה להם את חוט החיים...  איזה מזל שלא הדלקנו את תאורת הגינה ביום האחרון...  זה היה מקפיץ את השאלתר ברידינג ג' מרוב החוטים הטעימים שהכלבה חיזרזרה לה בתאבון.
בקיצור,  אין מפתחות ואין בטיח...  אתה רוצה שארד למטה לעזור לך לחפש? , אמרה השותפה לכל שלי מהקומה השניה...  במילא הערת אותי כבר עם החיפושים שלך..  לא משנה, אמרתי,  אני יוצא ככה.  אם תמצאי את המפתחות, תתקשרי.  אני בסובב צורן, פורת והמשתלות מסביב...
יצאנו אני וההולכת על ארבע שעכשיו שוכבת לה לנוח על רצפת הסלון,  היכן שבעקבות הבוץ המשובח של אתמול עדיין מאיימים במשבר קואליציוני של שבת בבוקר... טוב נו,  הולך לטאטא את הסלון...  מזל שמצאו את המפתחות שהיו בכיס של ה sweatshirt של אתמול בגינה...  זה בלי הכתובות באמריקאית ובלי המספר המתחיל בעשרים ומשהו....
תגידו,  באמת עבר כל כך הרבה זמן?


בוקר טוב למשכימים...  צאו לסיבוב עם הכלבה למי שיש כזו...

דודו קורמן -  בקרוב הסרט