יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

על נבחרים ונכלאים

שלום לכולכם, בוקר מוקדם וטרי,  בו השחיתות מרימה ראש וכולם צורחים. שינויים בהרגלי הצריחה...
אז נהדר לכולנו שלפני הבחירות, מגיעים שוב לחבורה של אנשים שמצד אחד המשטרה עדיין חוקרת אותם ולכן הם חפים מכל עניין, פשע ועוון - אך לעומת זאת כולם כבר חרצו את דינם.  זו טבעה של החקירה במקומותינו, שהינה תמיד,  אבל תמיד בעלת אופי פוליטי. ואם בפוליטיקה עסקינן, אני חושב שעם עוד קצת מאמץ, יגיעו גם לראש המפלגה שם, שהוא מושא אהבתו של הרוה"מ שלנו, שמרגיש בימים אלו כאילו עשה את טעות חייו בהיפרדו מ"יש עתיד" של לפיד, כי הוא מבין, לאט ומהר שהפנסיה מתקרבת כבר. אז האם ייתכן שהחקירה הזאת הינה ניקוי אורוות יזום ע"י אנשי מפלגה אחרים הרוצים לשנות קצת את ההרכב של מפלגתם, כי גם הם בפאניקה? לאלוהים פתרונים... וגם המפלגות שחברות שלו, של הקב"ה, רבות, מסוכסכות ועוסקות באכילה אישית של אנשי המפלגה שנשארו להם על הצלחת ועוד לא פרשו ועברו למפלגה אלוהית אחרת... אז אפילו הקב"ה משנה את פני המפה של האתר שלו.. לקח את מר"ן, הפריד את התאומים הסיאמיים דרעי וישי, לקח לבנט כמה חברים והעביר לישי, והזרוע עדיין נטויה. להזכירכם, עד הבחירות יש עוד חודשיים וחצי שזה המון ימים ולילות של שעות חקירה של המשטרה הכחולה שלנו והרבה חדשות במבט לחדשות... המשטרה שלנו, שבמקום להתעסק בציבור הפושעים, מתעסקת בציבור הנבחרים נראית לא רע ....  ובצדק, כי נראה בימים האחרונים, וכל שנה מחדש, שהקהילות הקדושות האלה (נבחרים ונכלאים), נוטות להתערבב להן, בהנאה צרופה. נוצר מן מסלול כזה, של: אנשים נולדים, גדלים, חלקם פונים לפשע, חלקם הולכים למשטרה, חלקם לפוליטיקה וחלקם עומדים בצד בפה פעור... כל חלק מאשים את האחרים ואז האחרים נעלבים ומחליטים לעבור קבוצה...  ח"כים עוברים למעגל הפשע, פושעים עוברים למעגל הח"כים ושוטרים משחקים בגנבים, סולמות וחבלים. וחבר (מפלגה) מביא חבר. כמה נחמד לנו.
אז אם חשבתם ללכת לפוליטיקה, לשנות את השיטה מבפנים, אז תדעו לכם שהשיטה תמשיך לשנות אתכם, ואתם תתחילו לצחוק כל הדרך אל הבנק ומשם לחדרי החקירות של לה"ב 433 ומשם למעגל חברי הכנסת המובטלים החובשים את ספסלי הגינה בבתי הכלא השונים, אחרי שעברו מחנה... הכל כאן מתערבב, כל פעם מחדש, מחדש, מחדש... ועוד אומרים שמצ'עמם פה....  אין רגע דל, בלי סקנדל ופסטיבל. אז מה קרה פתאום שהתעוררתי לי מוקדם מאוד והתחלתי לחפור לכם? סתם,  כי החתולה שלנו, אחת מתוך חמש, שלחה לה זנב חצוף אל תוך העין השמאלית שלי והתחילה לגרגר לה בשמחה ועוד בארבע בבוקר... לא מה שחשבתם...  לא האישה המדהימה איתה המשכתי את חיי ביום שהחלטנו למסד את עצמנו, אלא החתולה (השניה) שבאה כל לילה, על ארבע וזנב, מטפסת אלינו למיטה וישנה בינינו...  חצופה ומשופמת למכביר. גם היא מנסה לעבור ממחנה החתולים למחנה בני האדם... וחלקן אכן מצליחות בזה... נסתרות הן דרכי האל... איזה מזל שלא התחילה חקירה של לה"ב 433 גם בעניין הזה, שהוא אכן אמור להיסגר מחוסר עיניין ציבורי לציבור החתולים...
יו, כבר עשר לפני חמש, בבוקר, יום חמישי, ומתחילים שוב להריח את הריח השרוף המשכר של עוד שבוע שנשרף לו בהנאה זו או אחרת...  שיהיה לכם יום טוב, קל ומרנין לקראת סופ"ש מלא אתגרים, פעילות ספורטיבית והאבסה מדודה... יהיה מעניין בחדר החקירות, ב"יומן" של איילה חסון ובספירת האסירים בתאיהם והכנת מקומות לעתידים לבוא... וכולם צחים וזכים וח"כים.

תמשיכו לחייך...  אני חוזר לחתולה...

דודו קורמן -  בקרוב הסרט