יום שלישי, 20 בינואר 2015

לך תביא ממותה, אמרה גברת X

טוב,  אז היא אמרה,  והוסיפה את הצורך שיחד עם הממותה תהיינה גם שתי טבעות יהלום. שהרי ממותה בימינו לא שווה את משקלה ביהלום. אז בשביל לפצות, צריך להביא גם יהלומים.
אוף,  על מה לעזאזל הוא מדבר...?
אז לאלה שלא היו בפגישה של המומנטומים ב20.1 בערב,  הביאו להרצאה גברת רזה, מדהימה, עם גוף מדהים, שהעבירה לכולנו הסברים על איך אנחנו נראים ואיך אנחנו צריכים לשפוט את עצמנו ואחרים ע"פ המראה החיצוני.  איך להתלבש ואיך להסתפר,  וצבע השער,  כמה בוטוקס להזריק לאן, ולמה בעיקר צריך לשנות את איך שאנחנו נראים כי אנחנו משדרים מסר לא נכון באופן שאנחנו חיים איתו ומציגים איתו את עצמנו.
אחר כך היא עברה בין כולם ובדקה למי יש איזו רגל ובאיזה אורך, למי הגבות בפרופורציה ומי זקוק לגלישה מיידית של איזה חלק של הגבות.
אחר כך עברנו לבדוק איך הבגדים מתאימים, לאיזה אורך רגל ואיפה הבטן באמצע הגוף והחיים.
ומה קורה עם הממותה?
לא חזרנו אליה כל כך בהמשך.
מסקנה: לממותה אין גבות,  אין רגליים ארוכות ואין לה נפח לשיער... אז למה שלחו אותנו הגברים להביא את הממותה? מסיבה אחת: הממותות לא יבואו לבד אל גברת X. הממותות לא זקוקות לסטייל ולא ללבוש. הממותות לא יבואו עם עגילים לעבודה ולא יצבעו את השיער. העיקר,  לגברים שצדים ממותות, אל תשכחו לקחת אתכם את השפתון הוורוד...  משהו שיבהיל את הממותה כל כך,  שהיה תתעלף ותוכלו להכניס אותה לקופסת גפרורים...
אז מה לעזאזל גברת איקס רוצה מהממותות שנביא לה, הגברים? הבנתי בסוף....  ממותה,  אבל טובה, אי אפשר לסטיילת (מהמילה style).  כמו מה ההבדל בין פיל לפסנתר? כי פסנתר אפשר להפיל, אבל פיל אי אפשר לפסנתר... גברת X המגניבה, מתה, אבל ממש, שסוף סוף יביאו אליה ממותה שאפשר יהיה לשנות...  כי את כל האתגרים בעולם היא יכולה לפתור באמצעות סטייל... מומחית אמיתית לאיקס וסטייל. אין עליה.
ובשורה התחתונה,  איך שאנחנו מופיעים, זה מי שאנחנו.  לא לפחד כדי להריץ את עצמנו קדימה.  אם נפחד,  בכל מקום, לא נזוז קדימה.  אם נבוא בסטייל, לא יבחנו אותנו כל הזמן,  ידברו איתנו בגובה העיניים...
דרך אגב, מי שמצליח להכניס ממותה לקנקן, אז הוא עשה שני דברים מדהימים...  תפס ממותה וגם
הכניס אותה לקנקן ענק.
ואם אני שומע מעכשיו את עניין הממותה שוב, אני תמיד אחשוב על אורלי שי, מהמרכז לסטיילינג.
http://news.walla.co.il/item/1438289

דודו קורמן -  בקרוב הסרט