יום שבת, 17 בינואר 2015

לעזוב את שרה

למה שרה?
מה עוד רוצים משרה? מאיזה שרה? מה זאת אומרת מאיזה שרה?  אין שום שרה שהיא שרה בממשלה או בדרך לכלא, אבל עדיין רוצים משהו משרה. אז איזו שרה? נו?  תן להם את זה כבר!
שרה שהיא אשת. אשת רוה"מ כמובן.  זו שע"פ פרסומים זרים,  עיתונים,  הארץ,  מעריב,  ידיעות אחרונות,  חדשות ודבר לילדים יש לה המון מה לצרוח על כולם. זו אותה שרה שלא שרה שיר שמח והכל סביבה פורח.  זו שרה אחרת. שרה של "אתה תקרא לי גברת אשת רוה"מ",  או כל מה שאני אגיד לך, אבל בעיקר תשתוק,  ותחליפי בבקשה את הבגדים כשאת מסיימת לנקות את השירותים בקומה הראשונה, אם את עולה לחדר השינה של רוה"מ. שרה הזאת. יש כל כך הרבה סיפורים על שרה,  שאם הייתי במקומה זה היה נורא מפריע לי.  אבל אני לא במקומה,  ולמרות שאני חושב שהרבה ממה שכותבים היא הביאה על עצמה,  אני חושב שזה ממש לא נחמד להמשיך ולכסח לשרה את הצורה ואת הרוה"מ שלה.  סליחה,  את הרוה"מ מותר,  ובכתב בלבד, כמו שמותר לכתוב עניינית על כל איש ציבור.  אבל בבקשה,  עזבו את שרה במנוחה. שרה ראויה לקצת יותר כבוד כאשת רוה"מ,  למרות שאני ממש לא סובל אותה או את הרוה"מ,  הזוג המל(א)כותי.
תראו,  זה שהם נלעגים, לעצמם ולאחרים, נמנעים מדרך הישר אלא רק מזגזגים רוב הזמן,  מגדלים אפים ארוכים ופאתוס נפלא ומלגלג על כולנו ולא מעניין אותם כל צעיר,  חייל משוחרר,  עובד בשכר מינימום אלא רק עובד דירקטוריון בשכר מקסימום וזקנים - שילכו למות בשלג,  זה לא אומר שמותר להשתלח בשרה באופן כזה. שרה כבר עשתה לעצמה,  ע"פ פרסומים זרים וכו' את הנזקים של עצמה ואין צורך להוסיף לכך דבר.
עזבו את שרה במנוחה. תתרכזו בעיקר. זה ששרה נעלמה מאז ההחלטה ההזויה של הרוה"מ ללכת לבחירות,  זה לא אומר שמותר לכם להמשיך ולהתגעגע אליה. תאמינו לי שאחרי הבחירות עוד נתגעגע לגעגועים אליה.... והבלוג הזה הוא בכלל א-פוליטי....  אה? פוליטי? אה....
עזבו את שרה במנוחה,  בבקשה מכם...  לכו למקרר וקחו לכם מנה של גלידה פיסטוק.  זו שהרוה"מ אוהב במיוחד ורק לכם עולה המון.
בקיצור,  אל תכו את שרה. לא מכים.
לדעתי התמונה שמצאתי בפייסבוק היא נוראית....  אפילו אם הרעיון מלבב. עזבו את שרה. תתרכזו בעיקר.
דודו קורמן -  הקרוב הספר