יום שישי, 3 באפריל 2015

לעשות גבות לפני פסח

טוב,  הפעם זה יהיה קצר, כי עוד צריך לבער את החמץ שנשאר לנו בבית וגם, בפעם הראשונה שאנחנו מעיזים אפילו לחשוב על זה, להצליח לעשות את מה שקרובת המשפחה של המטומטם מבאר שבע תיכננה לעשות: גבות לפני החג.
בואו נחשוב לרגע: פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש שהוא חם ומתחיל ללכת. הולך לחבר שלו,  שהוא בדרך לשירות קבע בצה"ל ומצליח לשכנע אותו לביים חטיפה בקרית ארבע, עיר האבות. מקפיץ את כל צה"ל, את השב"כ, המשטרה ואת הלב של ההורים שלו ושל רבים מאיתנו. ובנוסף, כל השערות בגוף של קרובת המשפחה שלו סוערות וסומרות. גם הגבות.
הטמבל וחברו, אירגנו שק שינה שבו יוכל החבר החם להסתתר בשטח.  קופסאות שימורים כדי לעבור את הימים הרבים של החטיפה המבוימת, ואפילו פותחן לקופסאות. איש הקבע לעתיד, (שעכשיו עתידו בקבע לא נראה וורוד במיוחד אלא אם כן יוכיח שהכל נעשה למטרה קדושה: הגבות), רץ למשטרה דרך הנייד שלו והקפיץ את כולם,  כולל חניבעל. המשפחה שלו בטח איבדה כמה שנות חיים עקב כך, והלבין שערם באחת. כולל הגבות.
טוב, לא חסרים דבילים. באף מקום.  אבל יש גבול למה שמותר לעשות.  מילא לסכן מטוס שלם בצרחות כשלא מוכרים לך שוקולד.  אבל להקפיץ מדינה שלמה עד לגבות כמעשה קונדס או מתיחה של 2 באפריל זה מוגזם. וזה אפילו האפיל על ההסכם עם האיראנים.
בקיצור, בזבז המון כסף למדינה ועכשיו לא ישאר מספיק למה שצריך.  אז חוץ מלהעניק לשני המטומטמים חותמת של דביל בתעודת הזהות שלהם ולקחת להם חלק מהכסף, מה עוד ניתן לעשות? כלא? לא צריך....  יש שם כבר מספיק חברה...
צריך למצוא עונש משמעותי, למען יראו וייראו: למנוע מהם לעשות גבות במשך חמש שנים, עם קיצור של שליש גבה על התנהגות טובה.
חג שמח לכולם. ואין צורך לזקוף גבות למראה מה שכתוב פה. תנו לגבות שלכם מנוחה לפני החג. למי שידו משגת.
דודו קורמן - בקרוב הספר